SmartPSS 2.0 – Dlaczego P2P przestało działać?
Szanowni Klienci,
W związku z tym, że duża ilość instalatorów i użytkowników końcowych wciąż korzysta z wersji programu SmartPSS 2.0 pragniemy poinformować o braku wsparcia dla tych wersji. Te wersje oprogramowania nie będą już otrzymywały żadnych aktualizacji, ani poprawek. W chwili obecnej P2P jest jeszcze obsługiwane w wersji Smart PSS 2.003, ale wkrótce i ta wersja przestanie być wspierana.
Z czym wiąże się Brak wsparcia?
- W przypadku wersji programu SmartPSS, które nie są już wspierane nie będziemy w stanie udzielić pomocy technicznej.
- Zdalne zarządzanie monitoringiem nie jest już możliwe - brak obsługi protokołu P2P.
- Mogą pojawić się problemy także z innymi funkcjami - brak poprawek błędów.
- WAŻNE: W przypadku urządzeń dodanych po adresie IP (bez wykorzystania P2P) działanie SmartPSS 2.0 pozostaje bez zmian.
p2p NIE działa? Sprawdź wersje programu
W przypadku, gdy funkcja P2P nie działa poprawnie zalecamy sprawdzenie wersji programu SmartPSS. Obecnie wspierana jest wersja SmartPSS Lite (Windows / Mac). Aby korzystać z najnowszych funkcji, poprawek bezpieczeństwa i zgodności, zalecamy aktualizację do nowszej wersji oprogramowania:
Pobierz |
W razie dalszych problemów, bądź pytań zapraszamy do kontaktu z naszym działem technicznym.