Tym samym, można ustalić, które miejsce w obszarze monitorowania, podlega największemu skupisku i ruchu ludzi. Kolor czerwony ilustruje obszary, które mają największe zagęszczenie osób, zaś kolor niebieski najmniejsze. Można przyrównać prezentacje danych do obrazów uzyskanych z kamer termowizyjnych, gdzie miejsca z wyższą wartością danego zjawiska są pokazywane w barwach ciepłych.
Pozyskane dane idealnie nadają się do wykorzystanie przez sklepy. Funkcja pozwala na dokładną ocenę, w czasie rzeczywistym, zachowań klientów przy robieniu zakupów. Zgromadzone dane pokazują sposób poruszania się klientów oraz miejsca, w których zatrzymali się na dłużej. Zapis pozwala również ujawniać obszary sklepu o małym zainteresowaniu klientów. Na tej podstawie przedsiębiorca może dokonać zmian w rozstawie produktów, chcąc podnieść ich sprzedaż.
Zapraszamy Państwa do zapoznania się z ofertą kamer posiadających funkcję mapy ciepła. W razie pytań prosimy o kontakt z naszymi specjalistami.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Sklep i wykonanie MBS Systems 2024r.